Visuell identitet
I vår arbeidsmodell definerer vi visuell identitet som et av de grunnleggende elementene rundt «assosiasjoner». Det er her teori skal materialiseres til noe som skaper gode følelser og befester din særegenhet.

I vår arbeidsmodell definerer vi visuell identitet som et av de grunnleggende elementene rundt «assosiasjoner». Det er her teori skal materialiseres til noe som skaper gode følelser og befester din særegenhet.
Hjem / Visuell identitet
Vi arbeider med visuell identitet og designmanualer. Men vi arbeider også med tekstuell identitet og tekstmanualer, og manualer for personligheten til merkevaren og hvordan den skal forsterkes gjennom reklame eller menneskene i organisasjonen.
Det viktige er at retningslinjer for alle disse områdene kommer som et resultat av en overhengende strategiprosess, som beskriver din egenart.
Da har du et felles utgangspunkt som styrer at alle virkemidlene trekker i samme retning, enten det er visuelt, tekstuelt eller at den handler om «takt og tone».
Derfor arbeider vi strategisk med visuell identitet, men gjennom gode arbeidsmodeller som gjør den visuelle identiteten til en forlengelse av den overhengende strategien. Med gode designere koblet på, blir det en spennende kombinasjon.
Hjem / Visuell identitet
Denne nettsiden bruker informasjonskapsler slik at vi kan gi deg en best mulig brukeropplevelse. Informasjonskapselinformasjon lagres i nettleseren din og utfører funksjoner som å gjenkjenne deg når du kommer tilbake til nettstedet vårt og hjelpe teamet vårt med å forstå hvilke deler av nettstedet du synes er mest interessant og nyttig.
Strengt Nødvendige Cookies bør være aktivert til enhver tid slik at vi kan lagre innstillingene dine for informasjonskapsler.
Hvis du deaktiverer denne informasjonskapselen, vil vi ikke kunne lagre innstillingene dine. Dette betyr at hver gang du besøker denne nettsiden, må du aktivere eller deaktivere informasjonskapsler igjen.