Lean Marketing
Lean Marketing handler om å fjerne det som er unødvendig og fokusere på det som gir mest mulig effekt. Kort sagt: Mer for mindre.
Rosser sin måte å jobbe lean på er å effektivisere både administrasjon og oppgaveløsning – hele tiden.
Lean Marketing handler om å fjerne det som er unødvendig og fokusere på det som gir mest mulig effekt. Kort sagt: Mer for mindre.
Rosser sin måte å jobbe lean på er å effektivisere både administrasjon og oppgaveløsning – hele tiden.
Hjem / Rosser – Lean marketing
I Lean Marketing fokuserer vi på budskapet som gir størst mulig effekt, og dette kaller vi kundeløftet. Et tydelig kundeløfte gjør merkevaren i stand til å nå sine mål. Løftet må være så tydelig at det skiller deg fra konkurrentene dine, og sterkt nok til å kunne bli markedsleder. Det må være noe organisasjonen din tror på. Det må være et noe de strekker seg etter for å levere på hver eneste dag, et løfte som gjør dem stolte.
Tror du på det, da er vi en god match.
Et kundeløfte skal levere på følgende kriterier:
I praksis kan kundeløftet være en lang setning eller en «payoff». Den skal tydelig oppsummere hvorfor du er bedre enn konkurrentene dine.
Hjem / Rosser – Lean marketing
Denne nettsiden bruker informasjonskapsler slik at vi kan gi deg en best mulig brukeropplevelse. Informasjonskapselinformasjon lagres i nettleseren din og utfører funksjoner som å gjenkjenne deg når du kommer tilbake til nettstedet vårt og hjelpe teamet vårt med å forstå hvilke deler av nettstedet du synes er mest interessant og nyttig.
Strengt Nødvendige Cookies bør være aktivert til enhver tid slik at vi kan lagre innstillingene dine for informasjonskapsler.
Hvis du deaktiverer denne informasjonskapselen, vil vi ikke kunne lagre innstillingene dine. Dette betyr at hver gang du besøker denne nettsiden, må du aktivere eller deaktivere informasjonskapsler igjen.