Lean Marketing
Rosser jobber lean, det vil si at vi fjerner det som er unødvendig og fokuserer på det som gir mest mulig effekt. Kort sagt: mer for mindre.
Slik effektiviserer vi måten vi jobber på – hele tiden.
Rosser jobber lean, det vil si at vi fjerner det som er unødvendig og fokuserer på det som gir mest mulig effekt. Kort sagt: mer for mindre.
Slik effektiviserer vi måten vi jobber på – hele tiden.
Hjem / Rosser – Lean marketing
Løftet må være så tydelig at det skiller deg fra konkurrentene dine, og sterkt nok til å kunne bli markedsleder. Det må være noe organisasjonen din tror på. Det må være noe dere strekker dere etter for å levere på hver eneste dag, et løfte som gjør dere stolte.
Tror du på det, da er vi en god match.
Et kundeløfte fra Rosser skal levere på følgende kriterier:
I praksis er kundeløftet en setning, oppsummert i en «payoff».
Arbeidet fram mot kundeløfte meisler ut salgsargumentene, som er bevisene for det du lover.
Når kundeløftet er på plass, konsentrerer vi oss om de valgene som bidrar til å styrke kundeløftet. Det betyr at både distinkte kjennetegn, dramatiseringer og medievalg utvikles for å levere løftet på best mulig måte, og best mulig måte er den som er mest relevant for målgruppen.
Vi bruker våre unike arbeidsmodeller for å sikre arbeidet, tracker utviklingen underveis, lærer og forbedrer oss.
Med et kundeløfte i sentrum, får vi ting til å skje. Enkelt, effektivt og relevant.
Det er Lean Marketing i praksis.
Hjem / Rosser – Lean marketing